donderdag 30 juni 2011

Vakjesborden


Een van de meest geweldige vondsten van de afgelopen maanden zijn de vakjesborden. Je kent ze vast, fondue borden. Toen mijn ouders gingen verhuizen, kregen we hun stapel borden. Toen mijn schoonouders gingen verhuizen, kregen we ook hun stapel fondue borden. Al jaren stond die stapel ongebruikt in de kast, te wachten op een gezellig fondue-moment met de familie. Maar dat kwam niet.... We hebben namelijk geen fondue-pan gekregen :D
Toch worden de borden nu heel goed gebruikt. Mijn dochters vonden ze toen ik aan het opruimen was en vonden ze meteen geweldig. En nu eten we er elke avond van. In elk vakje moet iets anders lekkers gedaan worden. En de borden gaan bovengemiddeld vaak leeg! Geweldig succes dus en ik kan het iedereen aanraden.
ps. het is ook makkelijk voor mama's die meer groente en minder koolhydraten willen eten. Rijst etc. gaat in het kleine vakje. Groente in het grote vak. Succes verzekerd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten