woensdag 22 september 2010

New York

Inmiddels is het bijna half elf als ik dit bericht typ. Ik heb er maar een portje bij genomen. Mijn man is op een verjaardag. Ik zit moederziel alleen te bloggen. De enige reden dat ik blij ben is dat ik naar New York ga. Als jullie dit lezen, op woendag, ga ik morgen al!

Mijn man is grappig. Hij surft. Hij tekent leuke poppetjes. Hij houdt, net als ik van het milieu. Een man uit New York bedacht dat het vet zou zijn als we een film zouden maken over mijn man. Een film van 7 minuten is het geworden. Monsterboards.

De film gaat vertoond worden op het New York surf film festival. En daar gaan we hem kijken. Ik ga mijn man op het witte doek zien. Hoe cool is dat?

Ik wil zo graag naar de Wholefoods! Dat is de amerikaanse Natuurwinkel. En ik wil al die dingen kopen waar ik over heb gelezen maar hier niet kan kopen.



Sorghum
Chocolade chips
Guiltless Gourmet Taco chips
Mais tortilla's
en nog veeeeel meer.

Iemand nog tips?

2 opmerkingen:

  1. Leuk om het filmpje nu nog een keer in rust (en met geluid) te kunnen bekijken.
    Hartelijke groet, Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben te laat met reageren: je bent al terug. Twee jaar geleden waren wij in die superstad NY, ik was net een half jaar gv, maar 't ging prima! Wat een belevenis, wat een indrukken, voor ons een trip om nooit te vergeten en die we zeker gaan herhalen, ooit!

    BeantwoordenVerwijderen