zaterdag 18 september 2010

Nieuwe baan

Het werd wel weer eens tijd voor een bericht. Stoere Moeder heeft een nieuwe baan. Erg leuk. Maar de rest is zo druk geworden. Het bloggen schiet erbij in. En nu de afwas, die staat nog op het aanrecht. Doen we straks wel. Ik ga een stuk later naar bed daardoor :D
Dat is even wennen.



Ook in het ritme komen is wennen. Wat nemen we mee naar het werk. Een ontbijtkoekbroodje voor in de trein. Twee boterhammen met kaas voor de lunch. Een appel voor de gezondheid. En een fruitus reep voor de middag.
Fruitus koop je bij de natuurwinkel en AH XL (niet via Albert.nl. Die zijn nog nauwelijks glutenvrij. Zal ik daar eens over klagen?). Zonder suiker, met rozijntjes en haver. Dat kan ik gewoon eten. Ze kosten bijna een euro per stuk. Soms vind ik dat duur. Maar de Eat Natural repen, die NOG lekkerder zijn, kosten 1,65 per stuk. Dat vind ik dus helemaal duur.

Ik las laatst een blog met een stukje over de allerlekkerste gezondste chocoladerepen voor tussendoor. Die waren 8 dollar per stuk. 8! dollar. Ik kan me niet voorstellen dat je die koopt. Zij had ze ook niet gekocht, maar toegestuurd gekregen. Om te proeven en er een stukje over te schrijven. Ze was laaiend enthousiast. Kan ik me voorstellen. Zou ik ook zijn.
Dus: als er een fabrikant is die me gratis gezonde glutenvrije repen zonder suiker voor tussendoor wil laten testen. Ik houd me aanbevolen! Schrijf ik er een lekker stukje over. Met foto.

1 opmerking:

  1. Ken je de repen van de Hema al? Liggen bij de kassa, zijn ook glutenvrij. Suikervrij e.d. weet ik niet... (Zijn overigens ook bijna een euro).
    Ennuh ontbijtkoekbroodje? Klinkt interessant!
    Recept idee voor je volgende blog?

    BeantwoordenVerwijderen