maandag 1 november 2010

Deen



De Deen zit in de Mare, het vernieuwde winkelcentrum waar ik het gister over had. Ik was er nog nooit geweest. Maar de Deen is ok. Ik had gehoord dat ze er glutenvrije pasta verkopen die heel betaalbaar is. En dat is heel fijn natuurlijk. Want al die glutenvrije en biologische dingen die ik wel koop zijn erg duur. (Bijvoorbeeld de WASA crackers, 4,39 per pak!!!!!)
Maar goed, de Deen dus. In het begin viel het me tegen. Weinig biologisch vlees (heel weinig), maar wel bio kipfilet voor op brood, wat ik nog niet bij AH of SdB had gezien. Erg leuk waren de aanbiedingen op de Fairtrade producten, omdat het Fairtrade week was. Ik heb lekkere dingen gekocht met 25% korting. En natuurlijk de Sam Mills pasta.



Voor maar 1,59 per zak, wat echt een koopje is. Jammer dat het mais is en geen volkoren rijstpasta, maar je kunt niet alles hebben. Voor de verantwoorde dagen heb ik Tinkyada pasta (Tuinen, 3,90 per 450 gram).
Het glutenvrije schap was klein. Heel Klein. Daar hoef ik echt niet voor naar de Deen terug. Maar toen vond ik Leev.



Leev is zo leuk! Een nieuw bio Nederlands merk. Met bijvoorbeeld thee. Schattige pakjes thee. Ik heb er gelijk drie gekocht. Die groene Earl Grey is echt lekker!!! En ze hebben nootjes. Geweldige zakjes met notenmix. Daar kocht ik er bijna drie van, maar heb met de grootste zelfbeheersing er eentje terug gelegd, het is namelijk niet zo goedkoop als de pasta van Sam. Maar veel leuker en bio. Ik ben fan van Leev geworden. En daar ga ik wel terug voor naar de Deen.

1 opmerking:

  1. Leuke blog, ik ga zo even verder browsen.. Maar jeetje, wat zijn jullie voor veel gevoelig, wat lastig moet dat zijn... Ik alleen voor gluten, en de kinderen gelukkig niet, toch eten ze meestal mee. Ik ben zelf net ook een blog begonnen, erg leuk om te doen. Ik kom vaker lang!

    BeantwoordenVerwijderen