woensdag 18 augustus 2010

Kokosnoot



Ik had een fruitpakket, en daarin zat een kokosnoot. Die heeft twee weken in de fruitmand liggen wachten tot mijn man hem open zou maken. Okee. misschien wel twee maanden. Totdat ik dit filmpje zag waarin Meghan Telpner heel grappig kokosnoten opent... door ze op de grond te gooien.

Dat kan ik ook! Maar ik gooi ze niet op de grond. Ik sla ze tegen de muur. Ik heb een speciale theedoek waar ik ze in doe...


En dan een flinke pets tegen de achtermuur van ons huis. Je kunt als je goed kijkt nog theedoek zien zitten....


Geeft niet. Het resultaat? Mjam. Heerlijke kokosnoot. Dat kan ik veel sneller zelf dus. De eerste kokosnoot was inmiddels al niet meer lekker. Maar er zijn er al redelijk wat gevolgd :D

1 opmerking:

  1. nou ik schaam me wel hoor! TWEE MAANDEN!!!!

    ik was natuurlij bezig om een verantwoorde manier te verzinnen om ze open te maken :D

    BeantwoordenVerwijderen