dinsdag 15 maart 2011

HotHotHot!


Je ziet het er niet aan af. Maar dit is bijna niet te eten, zo heet. Ik kan helemaal niet tegen heet eten, dus dit was een vergissing :D
Bij de natuurwinkel had ik een potje thaise curry gekocht. Lees de gebruiksaanwijzing. Voeg de helft van het potje toe aan uw curry. No problemo. Heel braaf half potje erbij gedaan. Ik was het even vergeten te proeven... dus toen ik wilde kijken of het al gaar was sloegen de vlammen van mijn tong. Oeps.

Snel een restje pasta opgewarmd voor de kids. Een fles water klaar gezet voor ons. En stoer aan het eten gegaan. Ik kreeg het echt niet op. Zelfs niet met een paar scheppen suiker.... Mijn man wel, die is dol op heet eten en voelde zich uitgedaagd. Bof ik even. Ook hier bleven geen restjes van over!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten