woensdag 19 oktober 2011

Aardbeientaart









De prinses werd 5 en wilde graag een aardbeientaart. Ik schreef er al over. Cake zonder cake. Het was dan ook geen lekkere taart. Ik gebruikte een suikervervanger. Sukrin. Niet doen. Voor mij smaakte het zoet, heel zoet, maar te laat. Suiker proef je meteen. Sukrin pas na een paar secondes. Heel vreemd. Ik was de enige die er last van had hoor.
De aardbeien maakten heel veel goed. De versiering ook. Die had de prinses zelf gedaan. Ze kan dat goed, stylen, dingen mooi maken, en ze doet het graag. Heel fijn. Dan kan de hofhouding zich bezig houden met de afwas. Die was er voldoende.



De hartjesvorm kochten we bij de Hema. De taart was hard en wit. Ik had Orgran eivervanger gebruikt, maar niet lang genoeg geklopt. Ik heb dat later besproken met mijn buurvrouw die supergoed taart kan bakken. Daarna heb ik mijn recept aangepast, wat leidde tot de Het Lukte! taart.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten