dinsdag 18 oktober 2011

Pannenkoeken met kaneel



Pannenkoeken... Zo lekker in het weekend! We eten ze vaak. Ik kan inmiddels ook pannenkoeken bakken (vroeger kon ik dat niet. Vroeger was vorig jaar nog. Nu heb ik een goede pan). Ik bak nu met gemak met drie pannen tegelijk. Kleine pannenkoeken, dat is de truuk. Ik bak ze klein, kleiner in een grillpan, en heel klein als poffertjes. Dan leng ik het beslag meestal aan met wat water.



Mijn pannenkoeken zijn lekker, maar door het gebruik van boekweit een beetje bleek. Zeg maar grijs. Boekweit is grijs.
En toen las ik op het blog van Monique dat ze kaneel toevoegt aan haar pannenkoeken. Natuurlijk! Kaneel! Zo eenvoudig, zo lekker, zo geweldig voor de kleur. Het oog wil tenslotte ook wat.



En dus at deze StoereMoeder afgelopen zaterdag pannenkoeken die een gezond bruin kleurtje hadden. :D met smaak!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten