dinsdag 20 april 2010

De Oven - vervolgverhaal

Mijn oven is stuk. Al sinds 28 februari.



Toen ik de fabrikant belde om te vragen wat te doen, vertelden ze me dat een monteur er naar moest komen kijken, voorrijdkosten 130 euro. En dat dit waarschijnlijk zou worden vergoed door de verzekering. Fijn!
Ik belde de mensen van de inboedelverzekering met glasverzekering. Ik hoor na een week dat het niet wordt vergoed. Is inbouwoven. Dan de opstalverzekering. Ja, inderdaad het wordt vergoed, maar zij willen eerst weten wat het kost. Leverancier gebeld, die wist me na 2 weken te vertellen dat een nieuwe deur 650 (!) euro gaat kosten. Ben ik even blij dat het vergoed wordt! Dus ik vul het schadeformulier in. Na een week krijg ik officieel accoord en kan ik bellen voor een afspraak. Een week later komt de monteur. Die me weet te vertellen dat de deur stuk is en vervangen moet worden. Nieuwe peperdure deur gaat in bestelling. Levertijd: een week.
De monteur kwam vandaag eindelijk om de deur te vervangen. Ik droom inmiddels van pizza's en brood uit de oven. Maarrrrr de nieuwe deur heeft een deuk. En dus moet er een nieuwe besteld worden. Levertijd een week. Volgende week komt de monteur weer. En ik blijf dromen....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten