donderdag 10 februari 2011

Cottage Pie - Luctice vervolg

Van het blog van de Buddhamum komt ook dit recept voor Cottage Pie. Ik vond het een goed recept om mijn restje lustice te gebruiken.



Ik maakte een lekker prutje, met tomaten, de lustice en bleekselderij, lijkt een beetje op de tomatensaus die ik maak voor bij de pasta. De buddhamum houdt het vegetarisch, op het laatste moment besloot ik er knakworstjes door te doen. Het was namelijk wel een heel klein restje lustice. Tot genoegen van mijn kinderen. Ze zijn dol op worstjes. Het wordt afgedekt met aardappelpuree met erwtjes. Ik maak de puree met rijstemelk, plantaardige margarine en voor het eerst deed ik er geitenkaas door. Best lekker. Een klein half uurtje in de oven, en het ziet er heerlijk uit. Het is opgediend met postelein. Mooi he?



Close up van de lustice. In dit gerecht proef je er bijna niets van. Ik weet niet of dat goed is :) Ik wist dat het erin zat, dus ik proefte het wel. Conclusie: Ik ga lustice nog eens kopen. Al was het maar om de tip van Henk (zie comments op die post) nog eens uit te proberen.

2 opmerkingen:

  1. MMMMMMM,..Ziet er lekker uit. De 2de foto is niet zo scherp maar de 1ste ziet er lovely uit!

    Groetjes uit Brussel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben niet zo goed in closeups :) en dankje!

    BeantwoordenVerwijderen