zondag 7 maart 2010

Zondagochtend!

Zondagochtend begon hier erg lekker met een smoothie van 2 bananen, een doosje bevroren frambozen, een halve citroen en wat superfoods. Ik ben dol op mijn smoothies, en ontbijt zonder is niet meer hetzelfde. Groot bijkomend voordeel is dat ik mijn dagelijkse hoeveelheid fruit in elk geval binnen heb. De meiden smullen er ook van, dat is een geweldig idee. Zij krijgen een goede start. Brood aten ze al niet veel, en glutenvrij brood vinden ze helemaal niet lekker. Ontbijten doen we met fruit, smoothie en rijstewafel.

Na het ontbijt barstte hier een kookfestijn los! Ik heb zoveel gemaakt, super! Dat maakt de week een klein beetje makkelijker. Ik ben wel twee uur achter elkaar bezig geweest en heb ijs gemaakt, melk, soep, bonen gekookt, boekweit en crackers in de dehydrator gedaan. De vaatwasser zit nu vol en is aan het wassen. Ik ben trots op ons!
De komende week zal ik hier foto's opzetten van de eindprodukten.




Wat zit er in dit pannetje? Kippensoep! Ik heb zelf bouillon gemaakt (voor het eerst!) van kippepoot, en daarbij heb ik 2 stengels bleekselderij gedaan, een winterwortel, een half pond sperziebonen, en een half bakje champignons. Kijk maar wat een lekkere lunch dat is....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten